Äntligen, efter en trög väntan. 77cm, nu tar vi nästa :)
Skickat från min iPhone
söndag 27 september 2015
Försenad start
Ny har starten gått, tät dimma imorse och tävlingstiden förlängd till 16.00
Skickat från min iPhone
Skickat från min iPhone
Dag 2
Tidig morgon, höga förväntningar!
Rydan har legat sömnlös och tänkt ut nya strategier, i ytan och snabbt tydligen...
Skickat från min iPhone
Rydan har legat sömnlös och tänkt ut nya strategier, i ytan och snabbt tydligen...
Skickat från min iPhone
lördag 26 september 2015
fredag 25 september 2015
söndag 11 maj 2014
Lake Tour Fryken Dag 2
Det blev en vinst! :)
Fryken blev ju en riktigt trevlig tillställning med en bra start första dagen och ett skapligt avslut på tävlingen.
Vi lyckades skrapa ihop 3 st att fotografera, så det blev 10 totalt.
Nu laddar vi om för att köra 2 dgr på sjön Barken i Juni.
Väl mött fiskevänner!
Fryken blev ju en riktigt trevlig tillställning med en bra start första dagen och ett skapligt avslut på tävlingen.
Vi lyckades skrapa ihop 3 st att fotografera, så det blev 10 totalt.
Nu laddar vi om för att köra 2 dgr på sjön Barken i Juni.
Väl mött fiskevänner!
lördag 10 maj 2014
Lake Tour Fryken Dag 1
Vi har fått en bra start på första Lake Tour tävlingen med 7 fotograferade gäddor.
Hoppas på en lika bra dag i morgon.
söndag 4 maj 2014
Dag 2 Vänern Trophy
Dag 2 började bra med en öring ganska omgående på 66 cm men sen tog det stopp.
En hög med gäddor och 2 för små öringar var det som hände under dagen.
Vi hamnade på en 4:e plats totalt och vill passa på att tacka Grums Trollingklubb för en som vanligt rolig och väl arrangerad tävling.
Vann gjorde ärkerivalerna Team Wikström som även ledde från dag 1, stort GRATTIS från oss och bra jobbat!
En hög med gäddor och 2 för små öringar var det som hände under dagen.
Vi hamnade på en 4:e plats totalt och vill passa på att tacka Grums Trollingklubb för en som vanligt rolig och väl arrangerad tävling.
Vann gjorde ärkerivalerna Team Wikström som även ledde från dag 1, stort GRATTIS från oss och bra jobbat!
lördag 3 maj 2014
Dag 1 Vänern Trophy
Morgonen började bra med ett kanonhugg vid utlägg på 8:e spöt, det var en präktig öring 85 cm lång och strax efter ytterligare en öring på 77 cm.
Glada i hågen tänkte vi att det här kan ju bli en lyckad dag, men då kom gäddorna....och vilka gäddor sen!
Det blev 5 eller 6 st och inte en enda under 90 cm, vi tar dom gärna på Lake Touren nästa helg men de är inte välkomna den här helgen :) Som tur var blev vi bara av med grejorna på en av dem.
Vi bytte område och då började öringarna hugga igen men tyvärr bara smått.
Summa summarum dag 1 är att vi ligger på 2:a plats efter Team Wikström så det gäller att fortsätta att dra blankt :) Vi lyckades få pris för största lax/öring och vi är jättenöjda med starten vi har fått.
Nya tag imorgon :)
söndag 22 september 2013
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
Bloggarkiv
- maj 2016 (1)
- september 2015 (13)
- maj 2014 (4)
- september 2013 (8)
- augusti 2013 (4)
- juni 2013 (5)
- maj 2013 (6)
- april 2013 (1)
- maj 2012 (1)
- april 2012 (1)
- januari 2012 (4)
- november 2011 (1)
- juni 2011 (4)
- maj 2011 (28)
- april 2011 (10)
- februari 2011 (1)
- januari 2011 (6)
- november 2010 (8)
- oktober 2010 (7)
- september 2010 (11)
- juli 2010 (20)
- juni 2010 (2)
- maj 2010 (28)
- april 2010 (1)
- december 2009 (2)
- november 2009 (1)
- september 2009 (8)
- augusti 2009 (14)
- juli 2009 (7)
- juni 2009 (6)
- maj 2009 (14)
- april 2009 (4)
- mars 2009 (2)
- februari 2009 (5)
- december 2008 (7)
- november 2008 (5)
- september 2008 (7)
- juli 2008 (3)
- juni 2008 (2)
- maj 2008 (2)
- april 2008 (11)
- mars 2008 (6)







