torsdag 30 september 2010

KM till helgen

På lördag är det dags för en klubbtävling igen, vindprognosen ser "sådär" ut så skepparn får nog ta dubbla dosen postafen mot vanligt....:)

söndag 26 september 2010

Jaha, det blev en bomtur på Fryken idag, inte ett hugg, trollingkoma var ett faktum.... Grattis Pike 2000 till segern!

Inte ett pet, då äter vi!
Published with Blogger-droid v1.5.9

Grejerna är i, dags för frukost!
Published with Blogger-droid v1.5.9

Snart start, Team Ma trycker sig fram:-)
Published with Blogger-droid v1.5.9

Dag 2 Gäddfestivalen

Published with Blogger-droid v1.5.9

lördag 25 september 2010

fredag 24 september 2010

Fryken i morgon!


Jaha, då har man sjösatt sjöpankan för ännu ett äventyr i gädddiket,
Med förra årets eskapader fortfarande färskt i minnet med spön som hoppade ur spöhållarna och allmänt strul, har vi laddat om batterierna med en ny exceptionellt och allmänt slug vattentät plan för att få lite slemtorpeder att syna durken :)
Väl mött fiskekamrater och riktigt skitfiske på er i morgon, nu ska vi dricka mer öl....
PS, gäddan på bilden togs på en Hi-Lo röd-vit strax utanför Äng i Fryken.........eller nått.

onsdag 28 juli 2010

Ingen gös idag, blev mest sol och bad....:)
Vi tar nya tag i morgon med en kvällstur och förhoppningsvis lite bättre förutsättningar.

I väntan på gös;-)

Published with Blogger-droid v1.4.8

Möckeln idag!

Published with Blogger-droid v1.4.8

lördag 24 juli 2010

Det gick skitvägen för oss idag, en bommad öring, en massa ryck o släpp och 3 abborrar var allt som hände...bra sjö Vänern!! :)
Nu vete faan när nästa tävling är, lika bra att pimpla abborrar eller nått
resten av sommaren.
Grattis Team UFO till segern!

2st ryck o släpp, nu ska det vässas krok...

Published with Blogger-droid v1.4.8

En liten uppdatering, 2 feta abborrar och en riktigt fet bommad öring.

Published with Blogger-droid v1.4.8

Och han ska visst vara kapten...sjösjuk är han också!!

Published with Blogger-droid v1.4.8

Sommarträffen idag!

Published with Blogger-droid v1.4.8