söndag 23 maj 2010
Det blev en seger!
4 öringar med en topp på dryga 5 kg och en gädda räckte till vinsten idag. Tack för en som vanligt kanonkul tävling, väl mött nästa år!
Silver nr 4, 64cm...
Blank nr 3, öring 67cm.
Öring 67cm och en gädda, GÖTT!
Äntligen en blank, ca 85cm.
Det börjar gå lite sjö....:)
Dag 2
Då var det snart dags!
lördag 22 maj 2010
Det blev inställt!! Märkligt..., men vi åker ut iaf och testar dragen inför morgondagen.
Senaste beskedet är start kl 11...fan
Fortfarande dimma...dret!!
Team Trophy är på hugget. Dimman börjar lätta så nu kör vi snart:)
Vi ska vänta till 9....ser inte bra ut!
Starten är framskjuten en halvtimma pga dimma...
fredag 21 maj 2010
Väner Trophy imorgon!
Äntligen!! Vädret ser ut att bli riktigt bra och vi får hoppas att fisket blir detsamma.
söndag 16 maj 2010
Tapp nr 2
Idag gör vi vänern!
Idag gör vi vänern 1 tappad
torsdag 13 maj 2010
Summa summarum
Det blev en 13:e plats för oss idag, med 13 kilo gädda. Nästa tävling blir Vänern Trophy om en vecka, då har vi startnummer 13.... :)
Grattis Team UFO
till segern idag med imponerande 58 kilo slemtorpeder!
6:e
ca 85 cm
5:e
ca 55cm
3:e o 4:e
3:e ca 80cm, 4:ca 65cm. Tappade en riktig gris....
Senare inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
Bloggarkiv
maj 2016
(1)
september 2015
(13)
maj 2014
(4)
september 2013
(8)
augusti 2013
(4)
juni 2013
(5)
maj 2013
(6)
april 2013
(1)
maj 2012
(1)
april 2012
(1)
januari 2012
(4)
november 2011
(1)
juni 2011
(4)
maj 2011
(28)
april 2011
(10)
februari 2011
(1)
januari 2011
(6)
november 2010
(8)
oktober 2010
(7)
september 2010
(11)
juli 2010
(20)
juni 2010
(2)
maj 2010
(28)
april 2010
(1)
december 2009
(2)
november 2009
(1)
september 2009
(8)
augusti 2009
(14)
juli 2009
(7)
juni 2009
(6)
maj 2009
(14)
april 2009
(4)
mars 2009
(2)
februari 2009
(5)
december 2008
(7)
november 2008
(5)
september 2008
(7)
juli 2008
(3)
juni 2008
(2)
maj 2008
(2)
april 2008
(11)
mars 2008
(6)