söndag 9 november 2008

Grums vinterträff Dag 2

Dag 2 blev tyvärr inställd pga för hårda vindar så vi fick aldrig möjligheten att komma i kapp:-)
Grattis Team Dilén till totalsegern!

lördag 8 november 2008

Ytterligare en för liten...fram tills nu har vi släppt tillbaka 3st och tappat 1 som var större...
2 st för små som fick gå tillbaka, men vi håller oss kvar området!
Tappade precis en fin lax...den gjorde några fina hopp sen ville den inte vara med mer. Det kommer fler!

Grums Vinterträff Dag 1


Starten har gått, grejerna är i vattnet, kaffet är upphällt, 6.5 m/s sydostlig. Nu kan det hugga!

söndag 21 september 2008

Inställt

Tyvärr blev det inställt, dimman lättade inte i tid. Vi åker ut och fiskar iaf , bloggar om det blir något.

Dag 2


Starten är uppskjuten pga dimma. Riktig dret tycker vi...

fredag 19 september 2008

Gäddfestivalen



Under helgen är vi på sjön Fryken i Kil och ska försöka lura upp lite gädda!
Vi bloggar :-)

torsdag 10 juli 2008

Gösfiske

3.850 gram vägde gösen och det var Staffans första, en lyckad start på göskarriären.

lördag 28 juni 2008

Första, en lax!


Äntligen fick vi lön för mödan, en lax på ca 4.5 kg. En gädda bet av linan och tog en wobbler för oss tidigare idag.

Ekenästräffen


Ingen fesk än, men vi lider inte:)

fredag 2 maj 2008

Fisket var skapligt idag med 6 gäddor i båten och 2 tappade. Tyvärr var det ingen storlek på dom så att fotografera kändes överflödigt. Ska försöka komma ut nån mer gång under helgen och då.......:-)

Idag ska vi prova gäddan!


Staffan sitter redo...

söndag 20 april 2008

Vi fick pris!


Då var tävlingen över för i år. Vi lyckades vinna klassen "störst udda fisk" söndag med gäddan så vi får vara nöjda trots allt. Men nästa gång.......då tar vi dom stora blanka :-)
GRATTIS TEAM UFO TILL TOTALSEGERN!