Då var tävlingen över för i år. Vi lyckades vinna klassen "störst udda fisk" söndag med gäddan så vi får vara nöjda trots allt. Men nästa gång.......då tar vi dom stora blanka :-)
GRATTIS TEAM UFO TILL TOTALSEGERN!
Startar bra, den första efter 10 min fiske. Mitt i kaffet....:)
Den tog på en "Spigg" röd/svart som verkar vara en lovande nyhet.