tisdag 3 maj 2011

Nu ska gäddracern säljas





Lohi 465r med 40hk Mariner elstart -80 tal som är nyservad och går som en klocka.
Finsk kvalitetsbåt i bra skick som funkar lika bra till solturer som fiske.
Toppar ca 28-30 knop

Märke: Loho 465r 80-tal
Längd: 4.65
Bredd: 1.78 (plan durk)
Motor: Mariner 40hk 80-tal med elstart (Går kanonbra)
Trailer: Tiki BT-450 Eu-trailer 80km/h i mycket bra skick
Kapell: Hamnkapell i bra skick förutom att ena blixtlåset har gått sönder.
Utrustning: Ekolod Lowrance x125 2 år gammalt, 7st spöhållare, fäste för 2st djupriggar, extra motorfäste för trollingmotor, hajfena i fören, tampar, fendrar, nytt ankare med lina (dyrt), dynor mm.

Pris 38.000:-

Bara att hänga på dragkroken och dra till första bästa sjö!

fredag 22 april 2011

torsdag 21 april 2011

Tävling i morgon!

I morgon fredag går första KM-tävlingen av stapeln, helt perfekta förutsättningar med 3-4 m/s sydvästliga vindar vridande till nordost och strålande sol :)

lördag 16 april 2011

I morgon bli det premiärtur på Vänern

I morgon (läs söndag) blöter vi dragen för första gången i år, väl mött fiskevänner!

söndag 6 februari 2011

Pimpling idag

Börjar bra med en fin borre på 840 gram!
Published with Blogger-droid v1.6.6