söndag 21 november 2010

lördag 9 oktober 2010

Det blev bara 2 gäddor för oss idag, vi bommade 2 blanka och hade en riktigt grov fisk på som gav ett härligt rulltjut och bara tjurade innan den tackade för sig... men,men sånt är fisket och nästa gång sitter de förhoppningsvis kvar.
Vann gjorde Team Jonsson/Denqvist med bl.a en riktigt fin öring, kolla här! GRATTIS

En grön till...får gärna vara en lax nästa gång!
Published with Blogger-droid v1.6.0

Dubbelhugg! Godkänd lax som gick strax innan håvning, gäddan blev kvar...
Published with Blogger-droid v1.6.0

Allt ute, frukosten avklarad, nu smäller det snart:-)
Published with Blogger-droid v1.6.0

Snart kaptensmöte

Published with Blogger-droid v1.6.0

fredag 8 oktober 2010

KM-3 Nytt försök i morgon

I morgon blir det ett nytt försök att köra KM-3, det ställdes ju in förra helgen p.g.a hård vind. Det ser väldigt lovande ut och vi ser fram emot en härlig dag på sjön!
Skitfiske på er fiskevänner!

fredag 1 oktober 2010

KM-3 inställt

Klubbtävlingen i morgon är inställd och blir flyttad till nästa helg den 9/10.

torsdag 30 september 2010

KM till helgen

På lördag är det dags för en klubbtävling igen, vindprognosen ser "sådär" ut så skepparn får nog ta dubbla dosen postafen mot vanligt....:)

söndag 26 september 2010

Jaha, det blev en bomtur på Fryken idag, inte ett hugg, trollingkoma var ett faktum.... Grattis Pike 2000 till segern!

Inte ett pet, då äter vi!
Published with Blogger-droid v1.5.9

Grejerna är i, dags för frukost!
Published with Blogger-droid v1.5.9

Snart start, Team Ma trycker sig fram:-)
Published with Blogger-droid v1.5.9

Dag 2 Gäddfestivalen

Published with Blogger-droid v1.5.9

lördag 25 september 2010

fredag 24 september 2010

Fryken i morgon!


Jaha, då har man sjösatt sjöpankan för ännu ett äventyr i gädddiket,
Med förra årets eskapader fortfarande färskt i minnet med spön som hoppade ur spöhållarna och allmänt strul, har vi laddat om batterierna med en ny exceptionellt och allmänt slug vattentät plan för att få lite slemtorpeder att syna durken :)
Väl mött fiskekamrater och riktigt skitfiske på er i morgon, nu ska vi dricka mer öl....
PS, gäddan på bilden togs på en Hi-Lo röd-vit strax utanför Äng i Fryken.........eller nått.