Det gick skitvägen för oss idag, en bommad öring, en massa ryck o släpp och 3 abborrar var allt som hände...bra sjö Vänern!! :) Nu vete faan när nästa tävling är, lika bra att pimpla abborrar eller nått resten av sommaren. Grattis Team UFO till segern!
2st ryck o släpp, nu ska det vässas krok...
Published with Blogger-droid v1.4.8
En liten uppdatering, 2 feta abborrar och en riktigt fet bommad öring.
Published with Blogger-droid v1.4.8
Och han ska visst vara kapten...sjösjuk är han också!!
Igår jiggade vi fram till 10-hugget och hade ett roligt fiske med 6 gösar och ett 30-tal abborrar. Idag har vi 3 filé borrar hittills. Åker hem och käkar frukost och tar en em tur senare:-)
Published with Blogger-droid v1.4.3
fredag 9 juli 2010
Idag bär det av till Mälaren för en helgs jiggfiske efter abborre och ev gös! Rapporter kommer:)
lördag 3 juli 2010
Det blev en 13:e plats för oss, nya tag nästa år... :) Stort Grattis till Team Wikström till segern idag, grymt fiskat!!