söndag 27 september 2009

Dag 2


10 min till start, 184 båtar är med i år och vi ligger 36:a. Vi slår underifrån..:-)!

lördag 26 september 2009

Sammanfattning dag 1 i gädd-diket!

Det blev en liten gädda till efter den första, dock ännu mindre! En ganska besvärlig dag med mycket krångel...egentligen en helt vanlig dag på sjön:-) Den sista högg i kisspausen.....trassel.... Måtte djävulen ta Wigglers spöhållare!! Har någon fått en Ambassedeur 6000 med ett tillhörande inlinespö på kroken var vänlig och skicka ett mail....det var dyrt...! I morgon får vi nog tejpa spöhållarna och kanske kunna ha ett effektivt fiske på mer än 3 timmar....

1:a ca 2kg




Kö ve broa i Nilsby

Dag 1


Kaptensmöte...

torsdag 24 september 2009

Gäddfestivalen till helgen



Ja, då var det dags igen för den årliga tillställningen av gäddfestivalen i Fryken. I år har vi några ess i rockärmen....:-)

lördag 15 augusti 2009


Nattens skörd blev ca 60st. Inget vidare, men vi ska plocka upp en gång till innan vi åker hem.

lördag 1 augusti 2009