lördag 7 februari 2009
Abborfiske på Yngern
Idag ska vi prova abborren på sjön Yngern. Ska vara känd för stor fisk, vi får väl se..:-D
söndag 28 december 2008
Sammanfattning
En bra dag fast kall!
Hackade is en halvtimma innan vi kom ut från Grums. Det blir nog svårt att komma ut därifrån om det fortsätter att vara kallt!
Vi fick 4 blanka i båten varav 2 var godkända, en fin gädda och ytterligare 2st blanka som vi tappade.
Hackade is en halvtimma innan vi kom ut från Grums. Det blir nog svårt att komma ut därifrån om det fortsätter att vara kallt!
Vi fick 4 blanka i båten varav 2 var godkända, en fin gädda och ytterligare 2st blanka som vi tappade.
lördag 27 december 2008
söndag 21 december 2008
Fisk i båten!
söndag 9 november 2008
Grums vinterträff Dag 2
Dag 2 blev tyvärr inställd pga för hårda vindar så vi fick aldrig möjligheten att komma i kapp:-)
Grattis Team Dilén till totalsegern!
Grattis Team Dilén till totalsegern!
lördag 8 november 2008
söndag 21 september 2008
lördag 20 september 2008
fredag 19 september 2008
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
Bloggarkiv
- maj 2016 (1)
- september 2015 (13)
- maj 2014 (4)
- september 2013 (8)
- augusti 2013 (4)
- juni 2013 (5)
- maj 2013 (6)
- april 2013 (1)
- maj 2012 (1)
- april 2012 (1)
- januari 2012 (4)
- november 2011 (1)
- juni 2011 (4)
- maj 2011 (28)
- april 2011 (10)
- februari 2011 (1)
- januari 2011 (6)
- november 2010 (8)
- oktober 2010 (7)
- september 2010 (11)
- juli 2010 (20)
- juni 2010 (2)
- maj 2010 (28)
- april 2010 (1)
- december 2009 (2)
- november 2009 (1)
- september 2009 (8)
- augusti 2009 (14)
- juli 2009 (7)
- juni 2009 (6)
- maj 2009 (14)
- april 2009 (4)
- mars 2009 (2)
- februari 2009 (5)
- december 2008 (7)
- november 2008 (5)
- september 2008 (7)
- juli 2008 (3)
- juni 2008 (2)
- maj 2008 (2)
- april 2008 (11)
- mars 2008 (6)








